Pomoc při nákupu

Proces nakupování

  • Kategorie výrobku je na levé straně
  • Přitáhnutím kurzoru na kategorii si můžete vybrat podkategorii
  • A potom jsou uvedené výrobky, které patří k podkategoriím
  • V seznamu uvidíte: celkovou cenu produktu, obraz, sadu informací, jestli je produkt v akci, tak i akční cenu

Sada informací ukáže, jestli máme na skladě to zboží, které jste si vybrali, a  kolik množství je ještě z toho produktu na skladě. Sada informací se každých 5 minut aktualizuje. Pokud uvidíte u zboží nadpis: „Není na skladě“, to znamená, že produkt se dá objednat, ale dodací doba může být 2 dny anebo i 2 měsíce. Informovat se můžete o přesné dodací lhůtě na tel. čísle: +421/911 611 644, anebo emailem [email protected]. Pokud je zboží na skladě, to znamená že můžeme ihned doručit zboží. (Přibližně 2-3 pracovní dny, ale pokud jste vybrali platbu převodom na účet tak to potrvá trošku více dní. Další podrobnosti o platbách si můžete prohlídnout v položce v menu.)

  • V seznamu výrobků klikněte na název výrobku anebo na obrázek a dostanete podrobnější informace o produktu.
  • Na stránce výrobku  můžete vybrat i množství, a takto můžete i více kusů dát do košíku.
  • Na stránce vpravo uvidíte i informační box: „KOŠÍK“, zde se můžete podívat co už máte v košíku, ale i tady můžete zaplatit zboží.
  • Obsah košíku s kliknutím na košík se umíte podívat.
  • Pokud jste dokončili nákup, můžete kliknout na „zaplatiť “ a jít dále v objednávce, a tam si můžete vyplnit chybějící informace. Když jste vyplnili i fakturační údaje potom můžete vybrat druh platby, a zde si můžete vyplnit i doručovací adresu, pokud je jiná než fakturační adresa.
  • Důležité je napsat takovou doručovací adresu, kde si můžete převzít balík přes den mezi 8:00-17:00 hodinou. Můžete si balík nechat poslat i do práce.
  • Pokud máte slevové kódy, kupóny tak si to můžete vyplnit když jste vyplnili doručovací údaje,  je na to samostatný řádek.
  • A potom si můžete vybrat druh platby na druhé straně: „druh platby“.
  • Když objednávku zaplatíte převodom na účet, a když  objednávku zpracujeme pošleme Vám elektronickou zálohovou fakturu, tam najdete všechny informace k úhradě: číslo účtu, přesnou sumu, ... Prosíme Vás aby jste počkali na tento e-mail a jen potom zaplatili zboží. Prosíme Vás dívejte se i do spamu, nebo někdy systém kvůli dodatku automaticky dáva e-maily do složky spam. Když náhodou nedostanete od nás zálohovou fakturu za 1 pracovní den (24h), prosíme kontaktujte nás! (+421911611644)

Většinou je  dodací lhůta 3-4 pracovní dny, počítá se ode dne kdy se převod uskutečnil. Toto je najpomalejší platební způsob.

  • Když jste vybrali platební způsob potom máte možnost napsat nám poznámku.
  • Pokud každý údaj je v pořádku můžete kliknout na tlačítko odeslat objednávku a objednávka bude hotová.
  • Když toto všechno máte udělané, objeví se Vám text úspěšná objednávka, potom náš systém Vám pošle automaticky potvrzení přijaté objednávky. Objednávku potom můžete změnit už jen telefonicky na čísle: +421911611644.
  • Případně když od nás nedostanete e-mail, ani o registraci a ani o objednávce, možná že jste náhodou napsali špatnou e-mailovou adresu, anebo Vaše emailová schránka to dala do spamu. Když ani tam nemáte od nás e-mail, prosíme Vás kontaktujte nás!

 

Registrace

  • Nepotřebujete registraci, aby jste si prohlédli naše produkty, anebo se jen podívali  na naší webovou stránku.
  • Registrace není potřebná ani při nákupech na webové stránce.
  • Máte možnost se zaregistrovat, ale není to nutné. Když jste nakupování dokončili systém Vás automaticky zaregistruje a potom Vám zašleme e-mail. V tomto e-mailu najdete i heslo k přihlášení. Prosíme zkontrolovat i spam!
  • Důležité je, aby při registraci zadané údaje a kontakty byly správné. Na tyto údaje a kontakty budeme posílat zprávy o objednávce.
  • Pokud jste nedostali e-mail o registraci, anebo dané údaje jsou nesprávné, prosíme Vás aby jste kontaktovali naši zákaznickou službu.
  • Registrační údaje v žádném případě neposkytujeme třetí straně.

 

 

Letáky, novinky

  • Novinky a letáky od nás dostanete jen když jste při registraci označili tuto službu.
  • Novinky a letáky  posíláme jen jednou za týden. V online letácích si můžete prohlédnout, jaké máme akce, výhry, události a jaké aktuální zákaznícké akce jsou v našem obchodě. Na online letáky se můžete kdykoliv zaregistrovat, anebo se odhlásit. K tomu stačí jen Vaša e-mailová adresa a na dolní stránce označit kategorii letáky, novinky.